Zde najdete všechny úkoly na jednom místě.

Část 1

Lekce 1: Nákupní proces

Představte si jednoho z vašich zákazníků a sepište stručně krok za krokem nákupní cestu, kterou projde až k provedení objednávky/poptávky.

Lekce 2: Analýza zákazníka

Sepište analýzu typického zákazníka podle postupu, který jste se naučili ve videu.

Lekce 3: Základní techniky copywritingu

Zjednodušte (přeuspořádejte a případně přepište) následující text jen na důležité informace:

Chytrý a stylový design z broušené nerezové oceli byl navržen s důrazem kladeným na odolnost, a také s ohledem na bezpečné ovládání a snadné čištění. Odšťavňovač JE 4010 je nejen efektivním domácím spotřebičem, ale díky svému modernímu vzhledu také elegantním doplňkem každé kuchyně. Velmi široký plnicí otvor o průměru 84 mm je o 25 % větší než u běžných odšťavňovačů a umožňuje snadné, rychlé a bezpečné vložení ovoce nebo zeleniny bez pracného krájení.

Elektronickým ovladačem rychlosti s LCD displejem snadno nastavíte optimální program, který je schopen i z toho nejtvrdšího ovoce a zeleniny vytěžit až 95 % výživných látek ve formě čerstvé šťávy. Díky velmi rychlému vstřebávání do krve jsou šťávy tím nejvhodnějším způsobem, jak zajistit pro tělo důležité vitamíny, minerály a enzymy. Příprava čerstvých ovocných a zeleninových džusů je s JE 4010 tak snadná a rychlá, že si sklenici plnou zdraví a báječné chuti čerstvé šťávy můžete dopřát každý den.

Lekce 4: Formátování a logika obsahu

Strukturujte a naformátujte následující text (nadpisy, odstavce, seznamy, speciální odstavce, tučnost, kurzívu…) – využít můžete styly v editoru Word:

Jakou výbavu dát svému nejlepšímu obchodníkovi? Kvalitní web získá 44 % návštěvnosti z vyhledávačů, a to zadarmo. Kvalitní web, který je nejlepším obchodníkem ale nezíská jenom návštěvnost, ale umí především generovat nové zákazníky a klienty. Nejlepší obchodník tedy pracuje na dvou frontách: kamarádí se s vyhledávači a kamarádí se také s návštěvníky. A vyhledávače i návštěvníci ho milují, důvěřují mu a doporučují ho svému okolí. A to vše bez jediné koruny do klasické reklamy. A nezáleží na tom, zda pracujete sami, nebo máte zaměstnance. Nezáleží ani na oboru, ve kterém působíte. Nezáleží ani na tom, zda máte kancelář či kamenný obchod, zda již máte nebo nemáte web nebo internetový obchod. To vše jsou technické detaily, které o úspěchu nerozhodují. Měříte a vyhodnocujete výkonnost webu? Úspěšný obchodník vždy ví, co za úspěchem stojí. A ví také, co se mu neosvědčilo a co nefunguje. Máte dokonalý přehled o tom, co návštěvníci na vašem webu dělají? Který obsah prodává lépe a který méně? A kolik vlastně web přinese tržeb a z jakých kanálů? Máte web napojený na analytický nástroj? Pokud ne a web nevydělává, jak můžete zjistit, v čem je problém? Hodně otázek, na které existuje jen jedna snadná odpověď.  Obchodní úspěšnost webu je třeba měřit. Jedině tak můžete úspěšnost webu efektivně zvyšovat. Takový web je napojený na analytický software, jenž vám ukáže, co funguje skvěle, co funguje méně skvěle a co funguje hůře nebo vůbec.

Část 2

Lekce 1: Tvoříme slogany

Úkol 1: Přepište následující text do atraktivnější formy: Podnikám v realitách

Úkol 2: Napište odpověď na mou otázku ve výtahu: Co děláte?

Úkol 3: Podle postupu uvedeného ve video vytvořte podklady pro tvorbu sloganu a následně vytvořte slogan.

Lekce 2: Tvoříme nadpisy

Do následujícího textu doplňte nadpisy:

Protože mě za dveřmi nečeká plná ordinace, mohu se plně věnovat vašemu zvířátku. Vaše zvířátko se nemusí stresovat cestováním a následným čekáním v cizím prostředí.

Na čase návštěvy se domluvíme flexibilně. Přijedu za vámi i večer.

Pomocí formuláře na webu, telefonem nebo e-mailem si objednejte mou návštěvu. Nezapomeňte uvést, kdy vám moje návštěva bude vyhovovat. Ve stanovený čas přijedu až za vámi a provedu vyšetření, ošetření nebo léčebný zákrok. V případě následné léčby si mou návštěvu opět objednáte na čas, který vám vyhovuje.

Ordinuji v pondělí až pátek 7-20 hodin. Jiná doba po domluvě.

Nejste spokojeni se svým veterinářem? Čekáte dlouhou dobu v ordinaci? Nemáte se jak do ordinace dostat? Máte více zvířátek, s nimiž se špatně cestuje? Jsem: Veterinář, který místo sezení v ordinace přijede za vámi domů. Veterináře, který se o vaše zvířátko bude opravdu s láskou starat. Veterináře, který vás bude pravidelně informovat například o očkováních.

Starám se o pejsky, kočky, králíky, křečky, morčata a další malé hlodavce.

Lekce 3: Tvoříme předměty

Vezměte tři vaše poslední e-mailové kampaně a napište jim nové předměty podle následujících technik:

  • Vypíchněte největší pecku
  • Využijte otázku s výzvou
  • Buďte tajemní

Lekce 4: Techniky tvorby prodejních textů

Napište úvod k popisu vašeho produktu, nebo služby, a využijte některou z technik popsaných ve videu. Vytvořte více variant úvodu s použitím různých technik.

Lekce 5: Jak na výhody vs. užitek

Úkol 1: Vezměte si některý z vašich výrobků, nebo služeb, a do jednoho sloupce sepište výhody a do druhého užitek.

Úkol 2: Vezměte si popis některého z vašich produktů, nebo služeb, a přepište ho tak, aby se zaměřoval na užitek pro zákazníka a jeho život.

Lekce 6: Jak na úspěšný popis výrobku/služby

Podle postupu uvedeného ve videu popište váš produkt, nebo službu.

Část 3

Lekce 2: 10 tipů na témata článků v blogu

Úkol 1: Sepište si min. 3 otázky, na které se zákazníci nejčastěji ptají.

Úkol 2: Napište si seznam potenciálně zajímavých témat článků v blogu podle tipů popsaných ve videu.

Lekce 3: Jaká témata zajímají návštěvníky

Najděte a zapište si nová témata článků v nástroji Návrh klíčových slov v Skliku. 

Lekce 4: Tvoříme úspěšný článek

Úkol 1: Vytvořte atraktivní název svého článku.

Úkol 2: Napište pro váš článek perex.

Úkol 3: Vytvořte osnovu článku.